duminică, 28 august 2011

Leapsa again

Furata de la Annitu

1)Luați cartea cea mai apropiata,deschideți la pagina 18 și scrieți aici rândul al 4-lea
"[r13] pana cand respi- [randul 14] ratia ii reveni la normal si teama incepu sa i se domoleasca" John Saul - ~Somnambulii~. Am citit-o mai de mult. Dar nu am ~Biblia Diavolului~ [Richard Dubell] la indemana
2)Fără să verificați,cât e ora?
16:00
3)Verificați!
17:54 [Daaa. Am ghicit o.O]
4)Cum sunteți îmbrăcat/ă?
Haine de casa
5)Înainte de a răspunde la acest chestionar pe ce vă uitați?
Pe net :/
6)Ce zgomot auziți în afara calculatorului?
Muzică.
7)Când ați ieșit ultima dată și ce ați făcut cu ocazia respectivă?
Erm.. Azi dimineata, la 4, eram in fata blocului.. Ma dadeam jos din taxi, luam bagajele din portbagaj si urcam in casa, dupa un zbor pana la ora 23, asteptat in aeroport autocaru` pana la 1 si mers cu autocaru` din Bucuresti pana in orasu` meu. :). In rest, nu am iesit din casa
8)Ce ai visat ieri noapte?
Am un fragment in minte... Ca eram in camera mea de la bunici... Si ca acolo imi regaseam colegii de scoala la inceputu` acesteia o.O
9)Când ați râs ultima oară?
Erm.... Azi.. Acum ceva timp... Cand ma uitam pe mioritice.com >.>
10)Ce aveți pe pereții încăperii unde sunteți?
Cum zicea o mare persoana in viata [CLM], "vopsea"
11)Dacă ați deveni milionar peste noapte,care ar fi primul lucru pe care l-ați cumpăra?
Dupa experienta de azi-noapte, un avion cu pat =)). Apoi carti... Poate niste tricouri si inca o pereche de blugi, ca am ramas doar cu o pereche... Alt ceva, nimic :/
12)Care este ultimul film pe care l-ați văzut?
13 secunde din Titanic, pana sa inchid tabu` se pun? :)
13)Ați văzut ceva neobișnuit azi?
Da. Pe frate-miu mancand pizza Prosciuto si nu Vulcano sau Diavola.
14)Ce părere aveți de acest chestionar?
Erm....
15)Spuneți-ne ceva ce nu știm încă.
Stau pe jos, acum. Ceea ce ma duce cu gandu` la faptul ca eu nu imi fac temele pe birou, ci mereu pe jos >.> Lungita pe covor, cu caietele pe parchet [sa stea pe ceva tare]. Knew that? >.> xD
16)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi fetiță?
Cynthia
17)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi băiat?
Sebastian
18)V-ați gândit deja să locuiți în străinătate?
Da *dreamy face*. Canada, my love <3
19)Dacă ați putea schimba ceva în lume,în afara de politică,ce ați schimba?
Vorba lu` Annitu, "Totul, începând cu mine."
20)Vă place să dansați?
Nu.
21)George Bush?
Minti! Nu-i adevarat!
22)Care a fost ultima chestie pe care ai văzut-o la televizor?
Reclame in rusa. [Egipt]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu