luni, 31 octombrie 2011

I can`tsh take it anymore! D:

Nu mai pot.
Pur si simplu, clasa a 8a ma omoara.!
In primu` rand, oraru`... Cu trezitu` la 6:30 si la 5:30...
Oboseala care se aduna.... Si weekendurile in care nu dorm ca lumea....
Frate, cand o aud pe buica-mea, ca-mi povesteste de tata, care putea sa se culce, sa se trezeasca numa` sa manance micu` dejun, pranzu` si cina, mi se face o ciudaaa! D: Eu nu pot dormi mai mult de 9 ore.. Si astea, abia-abia...
Mai am si o carca de teme, fara ce ar trebui sa invat la suplimentar [romana] ca sa nu o dau in bara la teze... Iuuuf... Si si la fizica am inceput s-o dau de pereti...
[Vorba` Andrei: "Apuca-te de invatat la fizica, ca dai de dracu` la liceu.. Sta ascuns in manualu` de fizica! >.<"]

Nu mai pot.. Am in mine o oboseala cumulata... Nu mai am chef de nimic... Si racita....
Fuck it! D:

Un comentariu:

  1. Dacă ţi se pare clasa a 8-a grea, mai ales la o şcoală din România, mă gândesc cu multă teamă la viitor. Dacă părinţii noştri nu se trezeau de dimineată şi ni învăţau şi munceau, noi ce mai aveam azi? Gândeşte-te la asta

    RăspundețiȘtergere