sâmbătă, 12 mai 2012

Leapsa

Cum singurul lucru util pe care il pot face pe blogul acesta e sa preiau lepse.. Iata inca una:

1. Scrie 3 lucruri pe care stii sigur ca le vei face maine.
1. Voi sta la calculator
2. Voi invata si imi voi face teme
3. Voi incerca sa dau de nee-chan si de restul prietenilor

2. Scrie 3 dorinte care nu ti s-au indeplinit inca.
1. Sa zambesc o zi intreaga fara niciun "nor" deasupra mea
2. Sa stiu in ce liceu sa intru [am doua optiuni.. Si nu stiu care e mai benefica]
3. Sa am permisiunea de a sta mai mult afara, cu prietenii.. Spre exemplu, 3 persoane m-au chemat la un concert azi. Si nu m-am dus... :/

3. Scrie primul cuvant care iti vine in minte.
"Nu"

4. Ce auzi in acest moment?
Tastele, calculatorul, Simpsons, cum respir.

5. Daca ai putea pleca in vacanta cu orice scriitor/scriitoare, pe cine ai lua cu tine?
Bacovia se pune, avand in vedere ca e mort? U, u, sau Agatha Christie! Dar OK, hai unul in viata: John Saul.

6. Care e cea mai iesita din comun activitate a ta ?
Iesitul cu prietenii si rasul imi iesise la un moment dat din obicei.. Fapul ca acum o fac din nou se considera "iesit din comun"?

7. Scrie ceva de incheiere…
"Zambeste!". Cat de ironic e faptul ca am dat sfatul acesta multor persoane.. Am primit multumiri pentru "optimismul meu si modul demn de invidiat de a gandi" cand ultimul lucru pe care il faceam eu atunci era sa-mi duc colturile gurii in sus, ca sa nu mai zic de faptul ca lacrimi imi suroiau in jos...
Nu stiu de ce am scris asta..
Poate am simtit nevoia de a spune si eu ceva..
Ceea ce simt cu adevarat.
Acum, pot scurta totul.. Pot comprima mii se sentimente intr-un singur cuvant: "lacrima".

2 comentarii: