duminică, 26 august 2012

Leapsa de la Flippy


Desi am primit-o pentru Jurnalul din hartie neagra, o postez aici xD

1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award.












2. Spune 11 lucruri despre tine.

1. Mi-e somn :3
2. Sunt gemeni >.>
3. Sunt cu capul in nori 25/24
4. Asemeni lui Flippy, mentionez ca ma inrosesc foarte repede
5. Sunt ciudata O.o
6. *Me gusta* Anime xD
7. As putea rade continuu
8. Metalhead :o3
9. Imi place matematica O.o
10. Imi place sa citesc 
11. Sunt bobocel! :o3

3. Raspunde la intrebarile de cel care te-a nominalizat si formeaza un nou set de intrebari pentru cei care ii nominalizezi.

1. Care este melodia ta preferata? 

Prea multe. Dar cum unul din raspunsurile ~prestabilite~ e
Evanescence - My Immortal ,
merg cu el.
Vocea lui Amy Lee are un impact ciudat asupra mea Q.Q.

2. Care este actorul tau preferat? 

Mmm.. Fuego >.>

3. Care este cartea care te-a captat cel mai tare? 

Din nefericire pentru mine, nu ma pot lauda ca "Agatha Christie" sau "John Saul", pe care desi i-ai citi neintrerupt, deja ii anticipez, fapt pentru care nu citesc ca sa descopar ce si cum, si ca sa vad daca am dreptate.
Cartile care m-au captivat cel mai tare sun seria "Casa Noptii".
4. Unde ai vrea sa iti petreci vacanta? 

Oriunde, numa` sa ma simt bine ^ ^

5. Care este activitatea preferata cand este cald afara? 

O balaceala :o3

6. Care este mancarea favorita?

Cartofii prajiti, pizza, asemeni oricarui copil, snitzel, clatite, ramen, tamagoyaki, supa cu galusti [QQ mi s-a facut foame]

7. Ce iti doresti sa devii in viata? 

Fericita :o3.

8. Ai frati sau surori?

Am o chestie posedata de diavol care e mai mica ca mine si e tot al parintilor mei. Cred ca mi-e frate >.>

9. Cum te-ai descrie intr-un singur cuvant?

Aparte

10. Crezi in dragoste la prima vederea?

Nu. 

11. Unde ai vrea sa locuiesti in viitor?

De preferat, nu pe strada >.>. Oriunde, numai sa fiu alaturi de cei dragi, sa ma simt bine, sa am si ce face in jur, nu sa stau in mijlocu` unei campii de 144x1790 kmp :-??

Nu pasez leapsa nimanui :3. O ia cine o vrea xD. Dar anuntati-ma daca o luati, sunt curioasa cine mai frecventeaza blogusorul asta abandonat, plin de praf si de panze de paianjen >.>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu