sâmbătă, 10 septembrie 2011

Caine mi-a trebuit! *cap/masa*

Mda... Caine mi-a trebuit! D:
Ies cu ea la zece jumate, sa faca ce-i trebuie...
Traversez strada, la un loc verde, unde toata lumea isi duce cainii, sa faca si ea acolo.
Normal, ma intalnesc cu alti plimbatori de caini.
Doi caini, un Golden si inca ceva :/, cu stapanii. Cainii se joaca linistiti, totu' bine... Goldenu' vine spre Belluta... [Bella-> pechinez]. Asta o ia la fuga... Eu, calma, ca o am in lesa... Asta mica, traverseaza strada... Puii mei de caine, ti-ai tras zgarda peste cap! ><. Si da-i si fugi dupa ea.. "Bella, STAI! x.x". Dupa 50 de metri, in sfarsit o prind... Imi tremurau mainile de trica, de nu puteam sa-i inchid zgarda... Norocu' meu ca a venit stapanul cainelui care a speriat-o, sa ma ajute. [Super de bun-simt omu'. Ca "scuze, n-am stiut ca asta se va intampla" -si normal, nu avea de unde sa stie. N-a fost vina lui-.]

Puii mei, caine mi-a trebuit! D:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu