sâmbătă, 17 septembrie 2011

Curcubeeeeeu =))

Am inceput sa ies cu un coleg de clasa si cu doi fosti prieteni de-ai lui..
[Cand mi-a zis prima data ca e cu un coleg de clasa, ma gandesc "Valeeeu! Sa vezi de ce retard dau acum! ><", mai ales stiind ca moajoritatea din cartierul R sunt cocalari, etc :). Dar cand il intalnesc, super de treaba ^ ^]
Sergiu <- colegu`, Popa si Adi..

Si cum stam noi azi in parcul T, toalaniti pe iarba, eu intinsa... Adi incepe sa manance trifoi [o.O]
Mananca el ce mananca, facem misto...
Adi ranjeste.. Dintii verzi [ -> Radem de -scuzati expresia- ne cacam pe noi >.>]
Ma rog, se sterge, mai mananca ce mai mananca.. La care face:
-Ma.. La ce am mancat azi.. Cre` ca am flegma curcubeu =))

OK..
Reactiile:
Sergiu-> E altfel decat la scoala.. Emai relaxat, mai de treaba.. Ma rog, mult mai OK :)
Adi-> Numa` dobitocenii scoate pe gura.. Dar intr-un fel, de in loc sa-l plesnesti, razi de el.
Popa-> Reuseste sa se accidenteze zilnic =)). [Ieri din 5 in 5 minute =))]

Maine cre` ca tot cu ei ies :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu