miercuri, 3 noiembrie 2010

Cea mai tare zi de frecat menta =))

Deci azi a fost cea mai tare zi xD.
Bine, de la 11:30 am avut meditatii la mate (T_T), dar apoi..
O ora de basket super tare xD. (La cica ansamblu xD)
Apoi, scoala:
1) Tehno- am scris, am povestit, a trecut repede
2) Mate- bomba!. Profu vine in clasa, pleaca, isi ia laptopul si ne roaga sa facem liniste... Apoi incepe sa tasteze xD
Si el sta asa toata ora xD. Noi bineinteles ca nu facem liniste =))
3) Info- dupa ce am scris ceva in Excel, ora libera xD
4) Romana- aici o fo” mai naspa, ca am scris de ma durea mana :(.
5) Religie- Ora de frecat menta de la sine inteles xD.
So that was my day xDD
How about yours? /:)
A.. si in pauze, vorbit cu o tipa de treaba din a 5a si cu cateva (si cativa xDD) din a 6a de langa noi xD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu