sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Guitar rulz ^^

Azi a fost iar zi de chitara ^^.
Geniaaal =P~
Deci....
First things first ^^
Am cantat niste cantece ... =P~
Evanescence- Bring me to life, Evanescence- My Immortal, Avril Lavigne- Complicated, Green Day- 21 guns, si inca ceva xD. Nu-mi aduc aminte exact =))
Apoi.. I-am dat chitara unuia, ca avea nevoie de ea.. Ca nu stiu ce ii trebuia xD.. Si, ducandu-ma s-o iau inapoi, am auzit The Unforgiven- Metallica... Si asa am stat si i-am ascultat tot ce au cantat in rest =p~. The Unforgiven, Master of Puppets, inca o melodie pe care n-o stiu ...
La un moment dat, nu stiu ce nu le iesea, si m-au intrebat pe mine daca stiu "fundalul" de la Unforgiven... Si asa, am cantat si eu parte dintr-o melodie cap-coada xDD. Si a fost fain, pt ca a iesit bine ^^.
A mai fost o faza tare.. Cica nu le iesea nu-mai-stiu-ce xD.. La care am scos eu iPodul din buzunar si cica "Ummm... am eu 4 variante din Unforgiven.. POate vrei sa asculti".. Asa ca, iPod to the rescue xD.
A fost genial =p~~!!!
Am ascultat niste melodii geniale =P~
Am plecat, pa xD.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu