duminică, 14 noiembrie 2010

Oare de ce...?

Azi m-a lovit si pe mine intrebarea "oare de ce...?".
De ce a trecut asa de repede timpul?
Nu mai stiu ce m-a intrebat frate-miu, de mi-am adus aminte de o faza de cand aveam..cred ca 4 ani :-??
Apoi.. Am dat cu ochii [acum vreo cateva zile] de o poza de la gradinita <3
SI acum m-a izbit si pe mine..
Cum de a trecut asa de repete timpul??
De ce goneste in halul asta?
Cum le zic si alor mei: "Imediat imi fac si buletin.."
"Imediat merg la banchet"
"Imediat merg la Balul Bobocilor"
"Imediat imi iau BAC-ul"
Am mai avut o "revelatie" cand m-am gandit ca timpul trece repede..
Ieri i-am luat telefonul mamei..
La Calendar, pe data de 10 iunie 2011, avea scris "Bia 14".
Nu stiu ce mi-a venit, dar m-am uitat si mai departe...
2012- Bia 15
2013- Bia 16
Si tot asa..
Apoi, din nou, nu stiu din ca motiv, i-am dat "Salt la data".. Am bagat 10 iunie ''nu stiu cat''. Dar m-a dus la maximul de ani, anume 2079.. Acolo, la 10 iunie, scria "Bia 82". Asta m-a facut sa zambest melancolic si trist..
Si acum, cand scriu postul asta, parca-mi dau lacrimile..
Vreau sa opresc timpul in loc!!
Pentru ca viata asta prea trece pe langa noi!.

"You only have one life- LIVE IT!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu