duminică, 24 octombrie 2010

Hai sa va povestesc de vineri seara si de sambata dimineata [orele de guitar :x]

Vineri.
Am cantat.
Cantam cam aceleasi cantece, ca vroia profa sa ne sincronizam cu corul, sa nu ne mai incaurcam si asa...
Apoi am ramas chitaristii la cor, ca uneori mai aveau nevoie si de chitari.
Dar faza vine aici:
Cantam o melodie populara.
Eu, catre fata din fata mea [Cati]: I-auzi una, i-auzi doua.
Cati n-aude nimic, in schimb aude fata de langa mine [Irina]. Si incepe sa rada de mine. Si eu rad de rasul ei. Si ea rade de rasul meu. Si Cati rade de noi. Si apoi ne face si mai tare sa radem. Vine profa :"Radeti de mine, nu va place melodia?" "Nuuuuuuuu!!! Ne place! E OK.. Avem noi un acces de ras sau ceva". Irina se uita la mine gen [-x [-(. Si bineinteles ca izbucnim amandoua in ras, again.
[Nota: Nu am ras asa de tare incat sa-i deranjam pe ceilalti.!]

Sambata.
Chitaristi si incepatori, si avansati.
Incepatorii, cu profa alt undeva.
Ceilalti, ne facem de cap.
Am cantat toate melodiile posibile si imposibile. [Am cantat si melodia aia de la Fara Zahar cu "Te-as iubiiii/Daca-ai vrea, mai draga, sa-mi cosasti [Harst, Harst]/Iarba din ograda]. Ne-am rade de ne-am spart.
La un moment dat, astia cu chitare electrice [venisera doi baieti cu electricele] si-au dat volumul tare. Noi: "Hai sa urlam, sa ii acoperim". Si noi urlam. Si baietii: "Da mai tare, sa le acoperim!''.
Apoi am iesit eu pe hol, cu Irina, sa-mi arata partea a doua din Romanza anonima. Am cantat numai primele cateva masuri, ca pe amandoua ne dureau degetele. Dar macar stiu un pic.
Apoi profa ne-a intrebat ce stim la chitara clasica [pe ciupituri, nu acorduri]. Am cantat Romanza anonima. Profa: "Doamne, Bianca, bravo!!". Desi Irinei, care cantase acelasi lucru, nu i-a zis asa :-??. Bine, Irina e a 10a. Eu o stiu dintr-a sasea :-??.

Anyways.. Asea au fost: Cele mai tari ore din viata mea: 6-8 pm vineri si 9-12:45 sambata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu