vineri, 1 octombrie 2010

3 in 1

Vroiam sa postez azi doua... posturi...
Cu doua subiecte diferite...
Apoi am vrut sa promovez o poezie, ceea ce insemna 3 posturi...
Si mi-a venit mie ingenioasa si unica idee... sa le imbin xD.
Post 3 in 1.
Primul subiect
Si eu am mataaaa <3
Se pare ca bunicii mei au cumparat o pisicutaaa :x. Are trei luni, desi e ''lunga'' pentru varsta ei... Numele ei e Dodonella, in amintirea motanului Dodo, care a murit acum un an si ceva.. Incer.. si seamana cu el... E alba, dar are pete gri cu dungi negre, exact ca Dodonelu :x.
Lav har :x

Al doilea subiect
Ce-ti doresti se intampla :))
In clasa a V-a s-a transferat o fosta colega de-a noastra de la liceul nostru la Unirea... Toata lumea era "hepi'', pentru ca nimeni n-o inghitea :)
Acum, de luni, scapam de alta fufa din clasa.. Bine, ea era mult mai de treaba.. Dar avea si ea momentele ei in care pur si simplu [citez:''] Iti venea s-o dai cu capu' de pereti [''].
Si o sa scapam si de a treia tipa.. Peste doi ani... Deci din doi in doi ani, scapam de cineva XD

Al treilea subiect
Promovez o poezie
M-a impresionat poezia de pe blogu' lu' LuLu.... Si am zis ca o postez si aici :)
Poezia se numeste "Fara tine''
Alta neagra zi a trecut,
Fara tine.
In durere m-am pierdut,
Fara tine.
Tristetea-mi curge-n vene,
Fara tine.
Lacrimile mi se scurg pe gene,
Fara tine.
Momentele fericite ma ranesc,
Fara tine.
Numai vreau sa traiesc,
Fara tine.

Un sincer "Te iubesc!" ptr. tine,tata,
De la a ta iubita fata!

M-a impresionat profund :)
Okay, termin postul, ca deja e prea lung... Bye ;-h :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu