vineri, 29 octombrie 2010

Happy Halloweeeeeeen xD

Inca nu e Halloween, dar mi-e ca uit pana duminica (ROTFL).
Asa ca va urez in anticipare HH! :)

(Cica) v-am gasit si o melodie (yeah, yeah, am luat-o de pe Bravo, de la intrebarile cu ”Melodii de Halloween?”
This is Halloween de la Marilyn Manson sau cum pana mea se scrie =))

Si acum, o melodie... Cu nume de Halloween, dar cu text de.. Ma rog.. E despre razboiul Irlandez, parca :-??. Dar ador melodia =P.
Datorita lu” step sisterul meu am si invatat-o pe chitara *happy dance*. Bass SI normal xD. Daca invat si soloul de inceput, pot zice ca stiu melosia cap-coada xD

In your head, in your heeeead... ZOmbie, zombie \:d/ xDxD
A.. am uitat sa va povestesc de cica partyul de Halloween..
Eh.. Macar am o idee pt maine :)
Cica Peace out.! XD

Un comentariu: