sâmbătă, 2 octombrie 2010

Today ruled (until now...)

Azi am fost la cor/chitara...
E mult prea tare :x
Okay, la ora de cor mi-am rupt vocea pe care n-o am...
Dar la chitara a fost genial :x :x
Fiind doua ”grupe” -avansati si incepatori-, profa ne-a lasat pe cei care stiu cu ce se mananca chitara de capul nostu si ea i-a luat pe incepatori..
A fost genial :x
Mai intai, ne-au cantat baietii Nothing Else Matters (Faza faina... Dupa ce am presupus ca a terminatm, ne-am apucat noi sa aplaudam.. La care ei ”Hooo! Stati ca nu e gata.!„ xDD), Fade to black si un pic din Smells like teen spirit...
Apoi fetele ne-am apucat sa cantam de toate... Am inceput cu This is the life - Amy MacDonald, Apoi am mai cantat ceva folk, Complicated de la Lavigne s.a....
Dupa ce-a terminat profa cu incepatorii si dupa ce noi facusem ce ne taiase capul, s-au intors baietii in clasa (care intre timp iesisera pe hol sa mai repete), si am primit inca o portie de Nothing Else Matters (si aici faza tare... Tudor -singurul baiat din cei trei pe care il cunosc =))- canta el partea lui James, iar ceilalti il acompaniau.. La un moment dat, Tudor ”Hai, ma, baga!!”. Unul din tipi: ”Ce??” Tudor: ”Ritmul, ce alt ceva?! Sa nu ma incurc!!”) si Master of Puppets....
Dupa ora am iesit cu totii, ramanand 3 fete si cei 3 baieti....
Am primit inca o portie de Smells like teen spirit... Si chiar am invatat primele 3 secunde din ea xD. E grea rau!!

Bun, sugur n-ati inteles nimic din postare, dar nici nu mai stiu ce si cum sa explic si asa.. deci.. puneti-va imaginatia la contributie =))


De ce in titlu e acel ”until now”? Pai pentru ca am ajuns acasa si trebiue sa-mi fac curat :(. So... wish me luck :((

Bye :-h

Un comentariu: