miercuri, 4 mai 2011

All good things come to an end.

Azi..
O zi..
Perfecta!
Am ras de am crapat.! [~Whoho!!~ xD]
Pana la un punct.
Teza.
Nu a fost grea.
Facubila.
Dar nu am avut timp.
Doi colegi au iesit in pauza de dupa ora de romana..
Restu` au stat de le-au sarit capacele. Ca pana la ora de religie au dat teza.
M-am ofuscat.
Penrtu ca o puteam face.
PUTEAM.
Doar ca n-am avut timp [Ca restu`.]
Cand s-a sunat de pauza, eram la 5/7...
M-am simtit horror.
Bietii mei colegi [>:D!] incercau sa ma faca sa rad.. Si mie-mi venea sa plang. Oricum, multumesc Sergiu, Horia, Rares si Lav.!
Mi-am bulit media..
Ma rog..

Trecand peste asta si peste faptul ca, dupa ce am trecut de feelingu` asta pe care l-am avut la scoala.. Ai mei mi-au tinut morala.

Anyways.
:]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu