miercuri, 25 mai 2011

Love metalu` romanesc.

In tabara de chitara la care am participat anu` trecut, unul din profi [din cei 3, dl. Stancel, Iarina si...] era Andrei Rosulescu.
Din cei 9 copii [impropriu zis, copii. 11-19 ani xD], unul era foarte entuziasmat: "Ba! Rosulescu a cantat in Seven!". Nimeni, nimic.. "Nu stiti de Seven?" "Nu..".
[Bineinteles ca el stia de Seven, doar trupa e originara din Cluj, tipu` fiind clujean xD]
Am cautat azi ~Trupa Seven~. Nu stiu ce mi-a venit..
Cand am auzit melodiile...
Am ~Aripi moi~ pe replay. Si alternativ cate un ~In cate nopti~. Nu pot inchide melodiile astea ca sa ascult altele.. NU pot.. Sunt prea geniale.!
http://www.muzicabuna.ro/underground/seven.html <- Check it out.

2 comentarii:

  1. The Bloody Countess of Bathory x)26 mai 2011 la 09:57

    pai se poate, mai bloody sis?
    doar stii ca clujenii sunt talentati, nu? :)))
    (") (")!

    RăspundețiȘtergere
  2. Like the new name =)).
    Pfoai.. Deci nu m-am indoit nicio clipa ca (,) clujenii nu sunt tari!! xD. CLujenii-s cei mai tari! x). (Bine, aproare.. Tot cei din orasul meu natal sunt foarte tari! xD. Dar si clujenii sunt foarte tari!! XD)

    (”) (”)! ^ ^

    RăspundețiȘtergere