luni, 2 mai 2011

Mie nu! =]]]]

In ora de chimie, profa facea misto de un coleg cu paru` mai lung [genul de ~lungine~ care atrage mereu intrebarea ~Da` tu cand te tunzi?~].
Radem ce radem, face profa: "Ma. Eu doar glumesc. Sincer, imi plac baietii cu parul mai lung."
Din clasa, vreo cateva fete [si da, printre care si eu :">]: "Si mie.".
Un coleg[!] insa: "Mie nu!".
Deci a fost genial, am ras toata ora! :]]

A, da. Colegul respectiv a declarat si acum cateva luni ca el ~Nu se va marita never~. :]

5 comentarii:

  1. Bii's Bloody Sis xD3 mai 2011 la 07:24

    Bii mama, trebuie si tie sa-ti mai creasca parul, pt ca soarele te afecteaza grav se pare. =))
    Baietii se I-N-S-O-A-R-A. Dar, are dreptate, nu se va marita never =)) de asta poti fii sigura xD.
    =)) Si ador sitagma "colegul respectiv a declarat..." =))
    Si da, mie dor de tine :-<

    RăspundețiȘtergere
  2. Bii's Bloody Sis xD3 mai 2011 la 07:26

    mi-e ***
    [never seen it :-$]

    RăspundețiȘtergere
  3. EU stiu ca baietii se I-N-S-O-A-R-A. EL nu stie =]]
    Asta e faza.
    Ca baietii se insoara.. Si el a zis ca nu vrea sa se marite.


    Si mie mi-e dor de tine!! TT_TT

    RăspundețiȘtergere
  4. tipic lui ... :)) se poate altfel ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Bineinteles! :]]
    Nu se poate! =]]
    El tot dobito..cel e xD

    RăspundețiȘtergere