duminică, 24 iulie 2011

30 random things about me

1] Poetul meu preferat e G. Bacovia
2] Culoarea mea preferata e negru.
3] Nu prea mai am oja neagra :'[ =))
4] Raftul de sus al bibliotecii mele e plin de Agatha Christie
5] Perna mea e de burete, nu "normala"
6] Nu-mi place sa port pantaloni scurt. Nu mai vorbesc de fuste!
7] Chitara mea electrica: Harley Benton, strato, alba [I know! Nu impresioneaza marc. Dar de ce sa mint?! Eram mai "cula" daca aveam Fender/ Epiphone/ Ibanez etc?!]
8] Gemeni [10th of June]
9] Ma atasez usor de persoane
10] Las garda jos repede
11] Ador pepenele rosu <3. Il urasc pe cel galben.
12] Scaunul de la birou e rosu inchis.
13] Imi place sa incerc superstitii noi. La urma urmei, una mi-a mers xD.
14] Ma pasioneaza paranormalul
15] Cred ca sun nebuna.
16] Nu am creier de femeie: nu tin minte "datele importante"
17] Am o "boala" pe clujeni <3. Nyu stiu de ce =)) [Soran-oooo >:D<]
18] Imi place cum am scris "postul" asta (pe foaie). In special, "J" @10 si "Cluj" mai sus. [Si si acum xD]. *Nota: Pe foaie, nu aparea cuvantul "clujeni", ci "Cluj". De-aia a iesit ciudat punctul asta xD
19] E posibil sa plec in Turcia zilele astea.
20] Incerc sa multumesc pe toata lumea
21] Mi-e frica de paianjeni
22] Si de toate gazele [in afara de fluturi si buburuze]
23] Ma doare mana de la scris
24] Nu am alte idei
25] Am "boala" pe ochii verzi! <3
26] Ai mei sunt caprui
27] Caietele mele sunt FOARTE EXTREM DE MEGE ULTRA GIGA dezordonate ><
28] Am certificat Cambridge PET. Diriga nu m-a lasat sa dau FCE. Cica numa' in clasa a 9a e OK sa-l dai
29] Mi-e somn si nu e nici macar ora 23 ><
30] Nu stiu de ce mi-a venit sa fac asta... Nu e leapsa, nu nimic... Doar mi-a venit sa fac asta.. :|

2 comentarii:

  1. Interesanta "asta".

    Esti gemeni, hihi:D si pe mine ma ia somnul devreme :)) Cred ca de la cata energie avem in timpul zilei(asa's gemenii). Seara incep sa oboseasca! :)

    Te pup! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Gemeni-s cei mai tari \,,/ xD

    Am vazut ca si tu esti gemeni xD. Nyu mia stiu in ce post.

    >:D< Hugzzzzzz

    RăspundețiȘtergere