marți, 26 iulie 2011

"Poemul pe care mi-l spun numai mie"

Stiu ca l-am postat si pe Stuff.. Dar imi place atat de mult, incat am zis ca nu strica daca-i fac reclama si aici.
Asadar,

"POEMUL PE CARE MI-L SPUN NUMAI MIE"
De IARINA COPUZARU

e un cuţit între noi
cu două capete tăioase
de oriunde am începe
simt cum se scurge sîngele pe mîini

de ce văd resturile iubirii agăţate
ca o copilărie căreia i-am sfîrtecat intestinele

sub bătăile inimii stau
le-aud - pietre aruncate în apă -

somnul are miros de săpun
întinde hainele mele decolorate pe frînghie
s-au lărgit atît de mult
încît îmi închipui că eşti lipit de mine
şi sîngerarea e imposibilă
ca şi cum am fi dintotdeauna doi morţi
pentru care doar dragostea

Sursa
Penrtu alte poezii, click AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu