marți, 12 iulie 2011

Care incotro...

13 iulie <- Ziua Z. Rezultatele de la repartitia pt licee...
Mai am un an, si o sa ma caut si eu pe acolo, in disperare, sa vad unde am intrat..
Pana atunci, ii caut pe cei cu un an mai mare, sa vad care unde s-a dus..

E lista cu toti absolventii de clasa a 8a, in functie de scoala.. Vezi care unde s-a dus..
Pacar ca a mers care incotro..
La MUsic Camp, am vorbit cu Ioana. Ii era frica ca nu intra.. A intrat [si destul de sus]
Vicky.. A zis ca era chiar la linie.. Ca nu stie daca intra.. Nu a intrat T.T
Atat de rau imi pare pt astia care nu au intrat unde au vrut, ci au intrat unde au putut..

T.T

De cand am vorbit cu Ioana, am zis ca ma pun cu burta pe carte la anu`. Zdravan. Adica, daca Andra a luat 10 la mate, de ce sa nu iau si eu? =))

Wish mey luck. Me iz gonna need it! ><

Un comentariu:

  1. Succes!:D:D Toti avem nevoie de noroc:)).Ne asteapta un an greu, dar suntem mesotisti, ce naiba??:)) Daca ne punem cu burta pe carte, sigur o sa reusim:)

    RăspundețiȘtergere