luni, 11 iulie 2011

Double-healty! xD

Azi am reusit performanta de a ajunge de doua ori la doctorul de familie. Doamne-ajuta, nu a fost nimic grav! Doar am reusit sa ajung pentru ca:
Trebuia sa-mi iau o adeverinta pentru tabara...
Mama vorbeste cu doctoru`: "Bianca, azi la 3, te duci la Dani sa te consulte si sa-ti dea adeverinta".
Okei..
La 3, la doctor..
Trece ~coada~.. Ajung asistentele la mine.
-Da?
-Buna ziua. Am venit pentru niste adeverinte
-Aha, OK.
Mi-a dat adeverinte pentru mine si frate-miu. Scurt.
-Semneaza aici si acolo
Okei :-??. POate s-a modificat schimbarea..
Acasa:
-Te-a consultat?
-Mnyu...
-I-ai zis cum te cheama?
-Nu
-De-aia nu a stiut sa te ia la consult. Mai mergi la 6!
La 6, iar la doctor! =))
Si mi-am facut o consultatie rapida.. Si gata :)
Acum, teoretic, nu am motiv sa nu merg in tabara! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu