marți, 28 septembrie 2010

Ce parere aveti? :-ss

Dupa ce Alexandra a postat poezii pe blog... Am zis sa postez si eu "chestia'' pe care am scris-o aseara...
Ce parere aveti? :-ss X_X

A fost o vreme cand mereu suradeam
Dar tu, timp nemilos, m-ai schimbat!
Mi-e dor de vremea in care radeam si cand dormeam
Dar acum, nori grei asupra mea se abat

Vremea cand pe melodiile copilatiei dansam
Acum ceva timp a apus
Lucruri marunte care ziua-mi inseninau
Acele lucruri s-au dus

De-ai stii, copilarie, cat te vreau inapoi!
De-ai stii cat de mult te doresc!
De-ai stii ca lacrimi imi curg soroi
Cand la tine ma gandesc...


Astept critici :)

5 comentarii:

  1. vad ca mai nou sunt o inspiratie pt toti :))
    anyways:D...
    ai reusit sa faci rima imperecheata ceea ce e un mare + :D, eu de obicei nu prea reusesc, adik nu prea ma straduiesc :))
    e foarte frumoasa,insa incearca sa mai scrii, dezvolt.o mai mult ;)
    incearca sa descrii mai mult ceea ce aveai odata si lucrurile sau clipele de care acum iti e dor(suna cam naspa, stiu)
    ideea e ca imi place :D
    good job! >:D< :D
    o astept pe urmatoarea ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi mult de critici [ si de incurajari, dar sincer mai mult sunt atenta la critici, încercând sa vad ce sa mai modifica si asa...]•. Si da, asta mi.am propus, sa scriu cât mai mult :). Oricum, mersi din nou xD. P. S.: Pentru cine ai mai fost inspiratie? :>.

    RăspundețiȘtergere
  3. npc >:D<
    si referitor l P.S :-?
    pai mai nou, de cand am inceput sa scriu poezii, mai toti fac acelasi lucru, nu ca ma deranjeaza, doamne fereste :)), ideea e ca unii cam dau copy-past la poeziile mele, doar le mai modifica si ei putin, iar asta ma enerveaza la culme :|
    anyways... :))
    bafta la scris! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am nimic de comentat
    SUPER! BRAVO!>:d<

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alexandra Nici nu stiu cum s-o spun.. o sa zic pe scurt.. "Groaznic X(''. Sorry for you.. Si aia care iti copiaza poeziile.. *censored*
    Dar, oricum, cum zice si maica-mea... Numai oamenii adevarati si super tari sunt copiati ;)
    @Sabi Mersi >:D<

    RăspundețiȘtergere