miercuri, 19 ianuarie 2011

Akinator, the web genius

Azi, la info, ne-a aratat un coleg un site.. en.akinator.com..
Te gandesti la o persoana (Faimoasa- canteret, actor, politician, manelist (am gasit Guta si Salam, deci merge =)) ) ) apoi raspunzi la intrebari, si ti-o ghiceste..
M-am gandit la Matt Tuck... Am raspuns la intrebari.. Ultima intrebare era ”is you character a member of Bullet For My Valentine?”. Bai, am ramas cu gura cascata.. ”yes”.. I think it is.. Matt Tuck *smug*
OMG! o.0
SI Jared Leto, BJA, Jacoby Shaddix, Andy Sixx, Ville Valo, Any Lee, Lacey Mosley, Simone Simons.. o.0
Deci e cul =))
Bine.. Acum ca l-am jucat de vreo 30 de ori.. Parca si-a pierdut din farmec =))
(P.s: Nu mi-a gasit-o pe Lindsay Vogt :|)

Un comentariu:

  1. haha:)) il stiam de muuuult:))am avut aceeasi reactie la "Is your character a member of BFMV?"=))
    la naiba,ti le ghiceste pe toate!si totusi,erau cateva pe care nu le-a ghicit:))parca incercasem Holden Caulfield si multe alte personaje,gen Janie (Janie's Got A Gun).LOL =))

    RăspundețiȘtergere