luni, 24 ianuarie 2011

What is up with smoking today? =))

Nota, inainte sa incep articolul: NU AM FUMAT O TIGARA LA VIATA MEA si nu cred ca am de gand..
Oricum...
Azi, in ultimele cateva ore, au fost cam multe chestii cu fumatul in jurul meu xD
1) au intrat unii de-a 9a la noi in clasa. In urma lor, miros puternic de tigara.. o colega, catre un tip ”Ba, tu mirosi asa a tigara?!”. Ala se uita la mine si cica ”Nu, ea a fumat. De la ea miroase.”. La care, un coleg vine si cica ”Sniff.. Ba nu.. Nu ea” (Desi stiam cu totii ca era la caterinca xD)
2) In ora de fizica, tuseam (nota: ori sunt racita, ori am o viroza respiratorie).. Profa ”Ma, Bianca, mai lasa tigerile, ca nu-ti fac bine”.
3) Azi zicea mama de ceva.. Nu o sa zic de e vorba, ca o sa ma intind prea mult.. Oricum, era faza de ”Lasa, ca ai nostrii copii mai ies afara, din cand in cand.. Sa se plimbe.. Sau la fumat...” =))
Deci azi, in 4 ore, am auzit de 3 ori un apropo la adresa mea cum ca as fuma =))
DAR NU FUMEZ! =))

2 comentarii: