sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Another awesome day

Exceptand durerea de cap pe care o am de 4-5 ore, azi a fost o zi grozava xD
Am fost la volei, la un club particular...
Am facut antrenament 2 ore... Desi a fost obositor, mi-a placut la nebunie <3. In fiecare sambata, o sa "chiulesc" de la chitara si o sa meg la volei... Bine, asta doar daca nu o sa aiba o tura de dimineata xD.
Anyways.. Cam asta a fost...
A. Si a mai fost o chestie... Dupa volei a fost baschet.. M-am intalnit cu niste prieteni... A fost cul xD


A! Vroiam sa scriu de ieri..
3 faze faine ieri,. In legatura cu postul xD
1] Eu cantam la chitara mea, unul din tipii de servici canta la o alta chitara.. Si prietena mea statea.. Si la un momnet dat, prietena mea isi ridica capul si i se adreseaza tipului: "Trebiue sa te prezint lui tata".
Deci amandoi am inghetat si ne-am ridicat capul la ea, gen haaaaaaaaaaaa?
"Pai.. el imi zice mereu ca asa ar vrea sa cant.. Si sa vada ce vrea totusi de la mine :).". [Ideea e ca tipul are o digitatie extraordinara.. E gen "te astepti sa ia foc degetele sau sa se rupa coardele]
[Si acum, gen *phew!*]

2] Vorbeam de cine are cate instumente...
Prietena mea: Pai eu am o chitara clasica si una elecrica
Eu: Eu am o clasica, un bass, o electrica si am o orga.
Tipul" Ce dotate sunteti!
=))
Bai, deci m-a apucat un ras isteric.. Ma tineam de nas sa nu rad [am descoperit ca daca ma tin de nas, nu rad =))]

3. M-am dus in clasa dupa capo, m-am inotrs cu capo, pe drum am alunecat si am cazut in cur, prietena mea si eu radeam de numa-numa, si tipul nu a fost pe faza si se uita la noi ca la nebune =))

Si cam asta o fo' :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu