vineri, 14 ianuarie 2011

Such an awesome day!!! ^_^ ^_^ ^_^

OK, first of all.. Scuze pt aia trei ^_^.. Nu stiu ce-mi veni xD
Bun.. De ce fost o zi "awesome"? xD
Pai pt ca...
1] Am dat test la istorie.. SI AM STIUT! ^^. Am scris ce aveam de scris si si in plus! ^^
2] Nu mi-a scazut punct la mate, desi am gresit uneori cand eram la tabla [BTW, toata ora am stat numai eu la tabla]
3] Nu am dat alte teste
4] Am "avut chitara". De ce cu ghilimele? Pai.. In primul rand am fost 5 fete... Si profei ii era rau... Asa ca ne-a dat liber dupa vreo 15 minute xD. Si am ramas cu BFF-u' meu sa mai cantam...
Si elevii de servici, pe care ii cunosteam [erau a 9a] ne-au auzit cantand... Si am stat.. A fost cul xD.
Am cantat la greu xD. La un moment dat, pentru ca ei erau de servici, trebiuau sa fie pe hol.. Asa ca am iesit noi pe hol cu chitarele si cantam xD. Bine, din fericire, la parter nu mai erau ore xD. Asa ca nu am deranjat pe nimeni...
Oricum.. zi faina <3.
GTG.. Bye :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu