luni, 21 februarie 2011

Daca mi-ai fi spus acum cativa ani.....

Ca voi plange dupa un profesor de matematica, ti-as fi zis ca esti nebun! =))
Dar am aflat ca fostul prfesor de matematica are cancer la rinichi/ficat [nimeni nu stie sigur]...
SI n-am rezistat..
Am aflat la scoala..
Am plans intr-o pauza..
AM plans acasa..
Si am plans la cateva zile dupa aia..
Frate, eu in general nu prea plang :)). [WHo the fvck am I kidding? =)) Plang mereu, de draci xD].
Dar chestia asta m-a afectat cumplit....
Bye, Oancia! <3. You know that, eventhough we never showed it, we really loved you! :)

Oancia Anton, profesor de matematica, pensionat in 2010.
A vrut sa-si duca clasa pana intr-a 9-a [clasa la care el era diriginte e actualmente a 8a], dar nu a mai putut.. In ultimele zile de scoala [din anul scolar trecut] abia se tinea pe picioare si chestii d-astea.
God, I miss him T_T

Si acum, scriind articolul asta.. Makes me wanna cry xD
Fvck "XD''. ":(( =((".!

OK.. Hai sa inveselesc chestia asta:
Mi-am pus linku; de la post la status... Cu textul "In za memory of.. Oancia :))"..
Si un coleg si l-a pus si el la status..
Se vede ce fel de om a fost.


Acum ca blogul meu e promovat, pot pleca linistita :-))

7 comentarii:

  1. Paul sunt :(( da trist ft trist hai intro zi sa ne punem toti statusuri cu el ??? ce ziceti

    RăspundețiȘtergere
  2. Condoleante bya...he will allways have a spot in our hearts...si sa stiti ca a fost cel mai tare facea glume uneori proaste pt uni care nu le intelegeau ideea...Best of the bests!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un status nu e deajuns pt omul care a fost...

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere