vineri, 4 februarie 2011

Did a brick fall on my head?.. Oh, no.. It was THAT news...

Nu cred ca am scris pe blog ca port ochelari..
Anyways xD. Port ochelari...
Pana acum, aveam dioprtiile -0.50 pe ambii ochi.. Ceea ce nu era o miopie chiar asa de grava..
Mi s-a zis ca daca ma doar capul continuu, sa nu port ochelarii in permanenta. Asa ca ii purtam la scoala, si uneori acasa..
La un moment dat, nu stiu cum, am ajuns sa port ochelarii altui coleg.. Doar asa, sa vad ceva departe, ca nu aveam ochelarii pe ochi la momentul respectiv. And guess what? Prin ai lui am vazut mai bine :|. Asa ca mi-am zis ca tre' sa ajung la un control la ochi..
Azi am ajuns :)
And again, I'll let you guess what :)
Well, dioptriile mele au ajuns la -1.0, ceea ce e cam grav..
Mi-am dat comanda de ochelari noi [superbi <3].. O sa ajunga miercuri..
Si o sa incep sa port ochelari in permanenta :|
Nu-i asta problema..
Dar ma pregateam sa am, hai, worst case scenario, -0.75 sau asa.. Dar -1.0 mi se pare enorm!. Frate, cand am auzit, mi s-au taiat picioarele.. Abia m-am tinut pe doua pana acasa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu