joi, 17 februarie 2011

Look at me now.!

Too many times I've seen it rip a hole into our friendship
This is how it's been
How it always will be
You think you're above me? (you think you're above me!)
But now I'm here to end it
FOUR WORDS TO CHOKE UPON

4 words to choke upon: LOOK AT ME NOW.
Pentru ca melodia asta reprezinta o parte din mine.
Partea care atunci cand cade, si ridica. Partea care sa uita de sus la cei care au facut-o sa cada, parca zicandu-le "Look at me now."
Pentru ca am invatat sa nu-mi pese de toate. Sa pun la suflet cat mai putin. This world is mean and it'll always be. So I don't give a damn. =;.

Worst thing about this e ca lumea nu te crede :]]
Here's an example. A small thing, but still an example :)
Cand am mers la scoala cu tricou negru si cravata rosie.. Poate nu era o combinatie stralucita. Dar nu mi-a pasat.
Cand mi-au spus colege ca "Nu-ti sta bine, Bianca. :-&", I was like "OK. I don't care :)"
Si asa incepe lumea sa incerce sa te doboare: "Ba iti pasa. Dar nu vrei sa recunosti. Poti sa recunosti, ca noi stim ca avem dreptate".

8-> Cat de simplu e sa spui "Nu" si sa intorci spatele. Si in general.. Nici nu face rau :). Actually, you see the world pinker. [Desi asta face rau la stomac, daca vezi prea mult roz LMAO]. Dar, vorba Andreei, ramai cu demnitatea.!
I for one don't care. I only take advices when I need them and when I ask for them.
The rest.. _ | _ :).
"Be the BEST, FUCK the rest, be SOMEONE, not ANYONE" :)

3 comentarii:

  1. Să ştii că e adevărat ce spui,dar nu poţi ignora tot ce se întâmplă în jurul tău.Până la urmă,trăim în lumea asta! Şi lucruri rele se mai întâmplă,dar într-adevăr,poţi trece peste ele!
    Mulţumesc mult că ai încercat,şi ai reuşit,să mă faci să mă simt mai bine!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah,şi,btw,iubesc melodia aia,la fel ca trupa :)
    BFMV!!\m/

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma, stiu ca la un moment dat trebuie sa mai si asculti.. Dar daca eviti majoritatea gloantelor, ai sanse mari sa NU iesi ciuruit =)). Dar intr-adevar, uneori, asa, ca sa te calesti, mai tre' sa si dai piept cu lumea..
    Si nu ai pentru ce :). Ma bucur ca te-am ajutat ^^

    Si eu mai nou am o obsesie pe trupa xD. Am ca desktop fostul avatar xD. Cat despre melodie.. =P~

    RăspundețiȘtergere