vineri, 4 februarie 2011

Rockeritza care asculta geastin Beaver :|

OK, first of all: NU E VORBA DE MINE =)))
La mine in scoala, intr-a 5a a intrat o copila plina de fite. Nu zic, toti avem fitele noastre.. Dar tipa are portia de fite de la cateva zeci de persoane =))
Oricum.. Ca jumate din gimnaziu, i-am luat IDul de mess de la o colega ca sa-i spun si eu sa "se lase de fite".
Stiind ca se da mare roachera [apropo, Andreea.. Stii ca mi-ai zis tu de "roacher" si eu am zis ca n-am auzit never?.. Cateva zile dupaia l-am auzit p-unu in curtea scolii "Ba, roachere!" xD], am intrebat-o ce muzica asculta.. Ea cica "ACDC, greenday ji althele" [Dupa cum observati, nici nu stie cum se scrie Green Day :|.]
OK.. Cul, macar are gusturi bune in materie muzicala :)
Dupa cateva zile, are la avatar un colaj cu Geastin Beaver...
"WTF, Geastin? Parca ascultai muzica ca lumea!"
"Mdha, da mai ask si JB".
WTF?!
A.. Si avea status "Kiss me, kiss me, say that you miss me" [Am memorat asta pentru ca m-a dus cu ganul la melodia aia "Love me, love me, say that you love me" care apare in nu-stiu-ce reclama]. Si cica aia e o melodie de-a lui Beaver.
WTF? Alea-s versuri de copil de 16/17 ani? =)). [Stiu ca e nascut in '94.. "1994 was the worst year ever. Kurt Cobain died and Justin Bieber was born".]. Deci dupa versurile astea, sa mai zica cineva ca nu e un gay! =)))))

2 comentarii:

  1. Cred ca imi vine sa vars:|
    Poti sa-i spui si din partea mea sa se duca naibii?;;) (scuze,da'm-am enervat:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Totally understand you.
    Jumate din gimnaziu de la scoala mea ii zice sa se duca naibii :))
    Mai esti si tu ;) xD
    Ii supun, cum sa nu? :))
    My plesure *-*

    RăspundețiȘtergere