joi, 10 februarie 2011

;x

Lately am avut ceva probleme cu o prietena.. Adica, m-am tot certat cu ea si m-am tot indepartat de ea.. Si chestii, trestii :]] [BTW, m-am deprins acum si cu obiceiul de a folosi ":]]" xD]
In schimb, am o alta prietena cu care am ajuns sa ma inteleg din ce in ce mai bine..
Here's the thing:
Crisstina ♥ has a gun .: :*
Bianca: Heii! >:<
Bianca: >:D<*
Crisstina ♥ has a gun .: ce faci?
Bianca: Bine, mersi, tu? :)
Crisstina ♥ has a gun .: biine:]]
Bianca: Well, that's good news xD
Crisstina ♥ has a gun .: yeap:]]].
Crisstina ♥ has a gun .: auzi..
Crisstina ♥ has a gun .: sid aca t epune cu lavinia?sau cu petrut?
Bianca: Zi :)
Bianca: Atunci ma mut ca pana acum =))
Crisstina ♥ has a gun .: =]]]]]]]]]
Crisstina ♥ has a gun .: daa :))
Bianca: Cu Petrut nu ma pune ca eu sunt prea inalta si el prea scund.. Si cu Lavinia ii spun ca nu vreau, pt ca o as vorbesc :))
Crisstina ♥ has a gun .: daa:]]adica chair vorbeste..pe bune
Bianca: Si puii mei, nu mai folosi ":]]", ca imi tot vine sa scriu si eu asa =))
Crisstina ♥ has a gun .: si sincer.in sfarsit am gasit pe cineva care poate sa`si tina gura cand trebe!:]]]
Crisstina ♥ has a gun .: pai scrie:]]
Bianca: Pai pe bune =)). Adica, n-o mint pe diriga xD
Crisstina ♥ has a gun .: e mai usor:]]
Bianca: O sa-l iau ca pe un compliment?
Crisstina ♥ has a gun .: adica?:]]
Bianca: si sincer.in sfarsit am gasit pe cineva care poate sa`si tina gura cand trebe!:]]]
Bianca: Chestia asta :)))
Crisstina ♥ has a gun .: daaa:]]
Bianca: :))
Crisstina ♥ has a gun .: :*:*
Crisstina ♥ has a gun .: si sincer.
Bianca: >:D<
Crisstina ♥ has a gun .: eu nu stau cu tine in banca
Crisstina ♥ has a gun .: doar cand dau test la mate
Crisstina ♥ has a gun .: adica sa nu crezi ca
Crisstina ♥ has a gun .: cum face lavinia
Bianca: :)) Stiu :))
Crisstina ♥ has a gun .: te folosesc sau ceva de genu
Bianca: Stiu, ma
Bianca: Adica.. Chiar imi place ca ma inteleg cu tine si asa..
Crisstina ♥ has a gun .: :* >:D:D<
Crisstina ♥ has a gun .: pt mnie :(
Bianca: :"> Mersi >:D> Si tu la fel :*
Bianca: >:D<*(
Crisstina ♥ has a gun .: :*:*


Adica.. Faza e ca stau mereu cu Cristina in banca.. Si Lavinia, cica BFF, vrea sa stau cu ea numai la mate (unde are media 5 parca xD). In schimb, cu Crisina stau mereu. Si bineinteles ca o mai ajut. La fel cum si ea ma ajut pe mine (la romana only xD). Adica ma ajuta in sensul ca atunci cand tre sa gasim functiile sintactice ale substantivelor, purtam dezbateri ciudate cu argumente pro si contra despre o functie sintactica XDDD.

Si e ciudata toata chestia asta.. Pentru ca nu vreau s-o mai las pe Lavinia sa profite de mine.. Si totusi, sunt prietena cu ea dintr-a 5a.. E o legatura stransa... Cu Cristina. in schimb, ma inteleg bine doar de ceva vreme.. Insa chiar o consider o prietena buna.. SI nu stiu ce sa fac T_T. XD

OK, gtg :)
Cya *hugs*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu