marți, 1 februarie 2011

o.0

OK..
Azi a venit in vizita la mine.. fata finilor parintilor mei impreuna cu bunicul ei.
Understood anything? I thought so xD. Anyways..
Fetita e clasa I.
Bunica mi-a zis s-o iau la mine in camera si sa stam de vorba, blah blah blah..
Nu stiu cum reusesc sa trec de raspunsurile ei monosilabice [si bisilabice, in cazul cuvantului "bine" :)].
Am intrebat-o de desene animate
"Care e desenul tau preferat?" [*thinking* "Stai sa vezi ca zice de Hana Banana"]
"Hannah Montana =^_^=" [I thought so].
bla bla bla..
Eu: "Mda, mie-mi place Boomerang :). Acolo unde dau desenele vechi, alea faine. Gen Tom si Jerry, Jetsons.." AM vazut ca se uita chioras la mine. "Nu le stii?"
Ea: "Aaa.. Nu chiar pe toate"
Eu: "OK.. De Familia Flinstone ai auzit?"
Ea: "Nu. Cine-s aia?"
Frate, mi-a pierit tot cheful.
Adica copii stiu de Hana Banana, Demi Lopata si W/B.I.T.C.H. [A aparut si asta in discutie]..
What the heck?
Disney Channel, go suicide.!
Boomerang FTW! :x

2 comentarii:

  1. Foarte =))
    Adica sa stii de Hana Banana si sa nu ai habar cine-s familia Flinstone sau familia Jetson? :|
    Bro, where the heck are we heading? :|
    A world full of crap like Hana Banana sh.its and so on..
    Grrr

    RăspundețiȘtergere