joi, 24 martie 2011

Pentru ca stii ce sa zici :]]

Bianca: Tu. Vreau sa-ti zic ceva. Da' nu pot.. Mi-e ca o sa razi de mine. Te rog, nu rade, ca nu mai pot sa tin chestia asta in mine
Lavinia Blondish: spune
Lavinia Blondish: sunt you sis
Bianca: Damn, parca tot mi-e mura sa scriu
Lavinia Blondish: de ce sa rad
Lavinia Blondish: ?
Bianca: Stiu ca esti.
Lavinia Blondish: hai ma
Bianca: Pentru ca-s proasta :]]
Lavinia Blondish:
Bianca: Azi.. Damn..
Lavinia Blondish: n-ai incredere
Lavinia Blondish: ?
Bianca: AM IMPRESIA CA-L PLAC PE ****
Bianca: Gata, ma zis-o.
Bianca : Acu' crapa de ras
Lavinia Blondish: awww..ce sweet
Lavinia Blondish: "
Lavinia Blondish: nu rad
Bianca:
Lavinia Blondish: pe bune
Bianca: Tu-ti bati joc de mine/! . CRed ca din toate reactiile, la asta ma astptam cel mai putim
Bianca: :Awww ce sweet"?!
Bianca: Esti geniala! :]]
[...]

Pentru ca stii ce sa zici! =))
Pentru ca ai spart gheata cand mi-era mura.
Penrtu ca esti geniala.
Lavi.. Te iubesc!
Siiii.. NU! =)). Nu ma bag si nu vreau! =))

2 comentarii:

  1. Bii's Bloody Sis xD28 martie 2011 la 10:42

    no more posts? are you dead?
    are you in love? WTF? parca 'iti era frica de asa ceva' =))
    LMAO

    RăspundețiȘtergere
  2. =))
    1] Not dead... I guess :-??
    2] Pai inca imi e =)). SI astept sa-mi treaca =)). So don't judge me =))

    RăspundețiȘtergere