miercuri, 2 martie 2011

... Damn. Can't find a title 2 explain it all.

Dupa ce am terminat scoala...
La bunici..
O imbratisez pe bunica.. Ea *sniff* *sniff*...
Eu: -Ce? Miros a ceva? o.0
Ea: -Da. A tigara. Ai fumat?
Eu: -Nu.! [Pebtru ca NU fumez.!]

Ma duc la mama, cerand o a doua parere.
Bunicu ma vede. -Vino la mine!
Ma duc.. -Miros?
El: -Nu prea tare.. Putin..
Ma duc la mama.
Eu: -Mama, MIROS a tigara?!
Ea: *sniff* ptiu!!! PUTI a tigara!

Frate.. Deci nu stiu ce sa fac?
S-a mai intamplat o data asa... Si se uita urat la mine si ma ameninta.. Cand eu STIU ca nu am fumat.
Fvck, chiar e enervant!
Adica.. Eu stiu ca imi miroase parul ciudat cand e frig afara si cand stau in frig.. Dar frate, a tigara?
Adica.. E groaznic cand ma acuza asa, pe nedrept..

Ma rog..
Nimic cine stie ce azi.
:)

2 comentarii: