duminică, 20 martie 2011

First song! ^^




"Your Betrayal" e prima melodie pe care am ascultat-o de la Bullet.
=P~.
Si, dintr-un motiv sau altul, prima melodie de la orice trupa imi ramane mereu draga <3

Nu stiu ce e cu varianta aia acustica.
Dar cand am ascultat-o, mi-a venit sa plang. Si toata "depresia mea cronica" parca s-a mai diminuat. Parca-pcarca m-am simtit mai bine.. Mai altfel... <3

Ador Bullet. Probabil nu "4ever", pentru ca gusturile se schimba si nu pot anticipa cum. Dar pot spune cu certitudine ca II ADOR!
Vocea lui Matt m-a facut sa plang cand trebuia sa ma descarc, chitara lui Padge m-a facut parca sa plutesc si mai sus de fericire, iar acompaniamentul lui Jason a facut melodiile mai superbe decat oricare altele.

Iubesc Bullet. Chiar daca voi fi catalogata drept o ciudata, emo sau mai stiu eu cum [WTF, Bullet nu-i emo, e metal! =)). Da' ma rog], nu-mi pasa. Sunt gusturile mele, iar "gusturile nu se discuta". Fiecare om are un "punct de rezonanta" in melodii. O melodie te poate face sa plutesti, fie ea manea, folk, metal sau rap. "Punctul meu de vibratie" se regaseste in majoritatea melodiilor Bullet For My Valentine.
Ii ador.
Si PUNCT.!

2 comentarii:

  1. Bii's Bloody Sis xD21 martie 2011 la 02:15

    trebuia sa fie bullet, nu ? =))
    ur' go.One with the kidney =D

    RăspundețiȘtergere
  2. I'm SOOOOO gone with the kidney =))
    Fir-ar ei sa fie de rinichi =))

    RăspundețiȘtergere