miercuri, 30 martie 2011

Habits.

Am vazut pe un alt blog [Adica aici: http://tipucuo0.wordpress.com] un post despre obiceiuri.. Si m-am ganidt ce obiceirui am eu.
Pai ar fi..
1] Nicio seara fara Activia =))
OK, Danone, now show me the money xD
Nu pe bune, daca nu beau un Activia de baut seara.. E ciudat... Trebuie sa beau.. Si daca am mancat salata de varza, astept putin si-mi iau un Activia :]]
2] Cell phone+Headphones= =^_^=
Nu pot trai fara telefon.
Nu mi-e de mesaje si de sunat.
Dar zilnic imi trimit cate o melodie noua pe telefon...
Si TREBUIE sa ascult muzica xD
Adica.. In drum spre statie, in autobuz, de la scoala, cand imi fac temele si cand stau la calculator, TREBUIE sa am muzica.
3] Motaitu`.
Desi ma trazesc inaintea alarmei si stau in pat, frecand menta, cand suna ceasu`, il inchid si invariabil inchid iar ochii. Chiar daca fusesem treaza de o ora :|. [Happened.]
4] Tricou negru.
Cred ca cea mai cea pedeapsa pe care am primit-o a fost confiscarea tricourilor mele.
Si asta s-a intamplat recent :|. Si nu le primesc pana in mai. Ma rog, poveste lunga :-j.
Ideea e ca eu tre' sa am un tricou negru pe sub camasa :]]. E ciudat fara...
Si acum sunt confiscate.. Deci habar n-am ce sa fac :]]. Am mers 2 zile cu camasa si atat, da' deja nu mai pot :]].
5] Bloggin`.
Cand mi se intempla o cheste, imediat mintea mea creata o transforma in post pentru blog. Si asa ajung sa am enspe mii se posturi.. Si cand ajung acasa, le-am uitat pe toate si ajung sa bag muzica :]].

Cam atat, I guess :-??

11 comentarii:

  1. Bii's Bloody Sis xD30 martie 2011 la 05:02

    Te superi daca ti le iau pe rand? [Even if u do, i don't care =))=^_^= ]
    Deci...
    1) Mananci Activia, deci, esti oarecum "balonated" xD? o.O & every day? =))
    2) Lemme guess xD... U is listening Bullet \m/ and lately non Bullet (also known as Bullshit music =)) xD) . hmmm :-q
    3) What Earth-specie doesn't do that? :))
    4) Chiar vreau sa stiu motivul petru care cineva poate se confiste un tricou =) Anyway[s], condoleante :((
    5) Incet ca un melc. Melc -> scarbosenii -> insecte -> fiinte fara organe -> RINICHI =))) Kidneys FTW!!!
    Ok, ceao tutti (?)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai sa le iau si eu pe rand :]]
    0] Nu ma supar =))
    1]Nu-s "balonation" =)). Pur si simplu e de :-??.. Gust? Adica.. Simt ca-mi trebuie nu ca-s balonata, ci ca-mi trebuie :]]
    2]Indeed Bullet, but lately I fond out I can listen OTHEr music xD.
    Buyt not that kindov crap =))
    3] Indeed =))
    4] Pentru ca umblu cu maneca scurta "iarna" :|. Ty dfe condoleante :)) ^^
    5] Didn't see the logic there, but if there's KIDNEY around, there sure must be something :]]
    Ceao tutti if you say xD

    RăspundețiȘtergere
  3. Bii's Bloody Sis xD30 martie 2011 la 08:44

    Hmmm... I must retake them ^^.
    -1] Thake U for not being mad ^^;
    0] You copy-paste me! Bleacz [i still love you >:D<] =))
    1] Ar trebui sa te lasi de Activia, cuz if u don't you go high...er =))
    2] Phiew [=))], I thaught it was I*na [bullshit is not posted]. But still, it isn't Bullet. hmm
    3] ---> Clarified! <---
    4] =)) Si pentru asta ti-l confisca :O?!? Fuck, if I were "ză cofischeităr" i would take away your hands :> =)) xD
    5] What logic? Are you nine? [Am I eleven =))?] You are slow minded cuz you don't keep things too much in your tiny brain :>. Slugs are slow. Get it now? Dah!
    6] Kidneys FTW
    Băbai end dăunt forghet - chidniz for dă uin!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Hands off !
    The black T-shirts are out of limit !

    Cand o să știi să te îmbraci și să ai grijă de sănătatea ta, ză tii shirt will be returned :))

    ză hazbănd of ză cofischeităr

    RăspundețiȘtergere
  5. Ză uaif of ză hazbănd of ză confischeitor mi-a zis ca n-are nimic impotriva sa-mi iau black T pe sub uniforma :>

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu conditia sa nu umbli prin casa cu maneca scurta!!! :p

    Ză confiscater.....

    PS. Si, by-the-way, de fapt de ce nu spui ca nici nu ti le-am confiscat ci doar le-ai pus la spalat!!!
    Ha! ca nu sunt doar eu oaia neagra!

    RăspundețiȘtergere
  7. A. @Sorana
    -1[ Why should I?! O_O
    0]Didnt copy/paste anything ^^. [ILY too! ^^]
    1]Whyyy? T_T
    2]Dude, n-am ajus CHIAR ASA de rau =))
    3]:-bd
    4]=)) Gr8 one! xD
    5]Yeah. Sabina said I'm ninee =))
    6] Right! =))
    BB ^^

    RăspundețiȘtergere
  8. @Alina pai nu esti :]]
    Chiar n-a surprins faza =))
    "Unde sunt?"
    "O_O La tine."
    "O_O Ba nuuu =))"

    RăspundețiȘtergere
  9. 9 comments for a lousy T-shirt ... and counting !

    RTOFL

    RăspundețiȘtergere
  10. =))
    Not lousy! T_T =))
    Si nu-s toate pentru T-shirt =))

    RăspundețiȘtergere