duminică, 20 martie 2011

Depresiva cronic =))

Mi-a zis intr-o seara mama ca cica "sunt depresiva cronic".
Am ras de gluma, da; acu' pe bune.. Cam are dreptate.
Ma apuca uneori asa un chef de NIMIC.
Nu vreau sa fac nimic, nu am chef de nimic s ima doare exact in ... nicaieri [xD] de tot.
Ca acum, de exemplu.
Parca-s trista.
De ce?!
Nici eu nu stiu,.
Am ras cu Sorana, ieri a fost o zi "<3", am ascultat muzica..
Si totusi.. I'm kinda blue..
Oh well..
Asta-s eu, un paradox, deci nu ma astept sa ma inteleg :]].

2 comentarii:

  1. Bii's Bloody Sis xD =]]20 martie 2011 la 10:04

    si eu care ma intrebam de ce n-am chef de nimic azi =)) poate ne-am molipsit una de la alta =))
    creepy xD.

    RăspundețiȘtergere
  2. =))
    De la rinichi ni se trage =))
    Ca avem cu 16 in minus xD

    RăspundețiȘtergere