vineri, 22 aprilie 2011

And that is why I hate Easter!

Aseara, cand sa ma duc la masa.. Cobor.. Deschid usa din bucatarie.. Surprizaa! Pe masa "trona" un miel.
Mai tarziu, vrand sa bag totusi ceva in gura. Deschid frigiderul.. Gasesc mielul "transat".
Azi am iesit in curte.. Cald, soare, frumos.. Inchid ochii pe banca.. Cand ii deschid, bunicu mergea in casa cu un miel intreg, dar taiat [8-}]. ><.
Imi feresc privirea, la care bunicu` vine si mi-l aduce in fata.
"Hai inauntru. Sa-i vezi organele".
Aha.
My greatesc dream became true. What can I say? :|
That is why I hate Easter.
Bunica: "No, lasa, sa vezi tu cum il manaci maine!"
Eu: "La cati Pasti am petrecut impreuna, tu nu te-ai prins ca eu NU MANANC MIEL?!" ><
Jesus! ><
Mi s-a facut greata! ><

Un comentariu:

  1. nu am vazut niciodata miel transat dar am vazut cum il omoara:((:(( imi e mila de ei:(

    RăspundețiȘtergere