miercuri, 27 aprilie 2011

Cum poti tine atat de mult la cineva?! O_O

Recent [adica de acum cateva luni incoa`] m-am atasat extrem de mult de o persoana.
Si nu, nu e prietenu`, si eu acum "OMG, ILY so much! ^ ^. 4ever 2gheder" and stuff like that.
NU.
E vorba de o prietena.
Pe care pur si simplu o iubesc!
E una din cele doua "BF" ale mele.
Nu stiu de ce m-am atasat asa de ea.
Dar imi e atat de apropiata.
Cu ea pot vorbi orice. Stiu ca ma poate ajuta cand am nevoie.
Chiar m-a ajutat in trecut cand am fost intr-o situatie ~disperata~.
Stiu ca ea e umarul pe care pot plange.
Inseamna MULT pentru mine.
Stiu c-am ranit-o. Si ea stie ca-mi pare rau.
Cristina [Crissu`]. Iarta-ma. Stiu ca-s o vaca. Dar te iubesc!! Sincer, nu stiu cum de m-am atasat asa de mult de tine. Dar e mai presus de prietenie. Nu stiu... E ciudat.
Te iubesc!.
Si iti multumesc. Pentru TOT.

2 comentarii: