marți, 19 aprilie 2011

hipopo ce baaa?! =))

hipopotomonstrosecvipedaliofobia = frica de cuvinte lungi
Mi-a placut la nebunie chestia asta xD
Am gasit pe Bravo un articol cu cele mai ciudate fobii.
Si chestia aia de mai sus mi s-a parut geniala! :]]
Mama: "S-o tii minte pentru cand joci spanzuratoarea! :>"
Clar!
Cu sternocleidomastoidian si hipopotomonstrosecvipedaliofobia, cine sa te bata? :]]]]

Although, am cautat cuvantul pe dexonline si mi-a zis ca nu exista :]]
Deci poate, cum era un comentariu, "Au lasat o maimulta sa bata la tastatura" :]

4 comentarii:

  1. :)) tare chestia asta cu hipopotomonstrosecvipedaliofobia=))=)) credema ca nici eu nu inteleg ce cuvant e asta si nici cum se citeste

    RăspundețiȘtergere
  2. alt cuvant de hangman :D
    paraskavedekatriafobia
    fobia de cifra 13

    RăspundețiȘtergere
  3. Bii's Bloody Sis xD19 aprilie 2011 la 10:49

    =)) nici nu l-am vazut pana acum :|.
    another word : thisworddoesntexistbuticoulduseitforhangmanhaha :)

    RăspundețiȘtergere