luni, 25 aprilie 2011

I guess I can call it love.

Multa lume face ”mishto” de mine ca sunt ”obsedata” de Bullet For My Valentine.
So what? =P
Anyways..
Ideea postului era ca..
Sigur nu e doar o obsesie.
Cantecele lor... Nu stiu.. Chiar ma ating.
Cand mergeam intr-o zi spre statie.. Mi-am dat drumul la muzica.. Si era ”Hearts Bursts Into Fire” de la Bullet. Am mers ce-am mers si mi-am dat seama.. Ca imi tineam respiratia.
Mi s-a mai intamplat si cand ascultam ”Tears dont fall”, ”Sufforcating under words of sorrow”, ”4 Words (to choke upon)”, ”Waking The Demon” si parca si la ”Eye of the storm”. Si cred ca si la ”Take it out on me”.
Doua puncte ics.!

P.S.: Imi cer scuze pentru eventuale greseli. Nu-s la tastatura mea. Si asta are tastele mai altfel.. Ma rog.. E un cumul de factori :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu