joi, 7 aprilie 2011

Song xD

Deci.. De azi imi pun in aplicare planul de a baga muzica.
Anume ca dau "shuffle songs" pe iPod.
Si ce pic, aia bag :]
Si azi avem.. pam pam pam.. *drumms playin`*
Bullet For My Valentine- Suffocating Under Words Of Sorrow! ^^

Nu gasesc NOT-Live.
Da` nu conteaza.
Tot bine suna! =P~


[Vreau si eu concert Bullet! T_T ><
Da` nu cu .. "uameni" ca aia.
Cu oameni care sa stea si sa-i asculte. Sa se bucure de muzica. Ore-n sir.
Nu zic, aia CHIAR se bucura si simt muzica, si o traiesc :]].
Dar eu sunt pe alt principiu.
Desi, Whatta heck, daca ajung la concert, poate urlu si eu ca o retarda :]]
But we'll only know when that happens. And that`s an "if" xD]

5 comentarii:

  1. Bii's Bloody Sis xD7 aprilie 2011 la 10:27

    Seriousy, this post made my day [it didn't :-j] xD
    1] Yeee, after 4-5 songs, Bullet returns xD and kicks the "non Bullet" songs' asses xD
    2] You already are retar... I meant everybody does that at concert, doesn't it? o.O
    3] -
    4] Pe unde 'fuck-ul meu [yeah, I know]' umblii? xD =))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Sorana 1] Pai trebuia :]]. Ma gandea sa si mentionez "Asta-i pentru Sorana, sa fie Bullet =))".
    2] I know. And yeah< I guess so?
    3] Idem =))
    4] Bantui in necunoscut :]]. Tu? /:). Nici pe tine nu te-am mai vazut =))

    @Andreea O_O Come again? LMAO. O sa zici ca-s dumb, da`.. Limbi straine, maica, limbi straine :">

    RăspundețiȘtergere
  3. Bii's Bloody Sis xD7 aprilie 2011 la 10:58

    1) And U didn't post "for me"? I do not deserve a post which includes my name? (i know there is one ^^ but not one which includes Bullet ;))
    2/3) -
    4) I was. You were not.
    5) Andreea seems familiar. Do I know her? =))

    RăspundețiȘtergere