vineri, 8 aprilie 2011

Argh.. Need to get it outta my head!

Stii cum e cand ai o melodie/un refren/un vers dintr-un cantec in cap si nu poti recunoaste melodia? :]
Sau, mai rau.. Ai ritmul.. Da` nu ai cuvintele, ca sa ai sarci pa goagal si s-o scoti..
Asta mi s-a intamplat azi :]]
Ta na na na.. Ta na na na.. [Da, stiu.. Nu se intelege din post. Nu conteaza. Trecand peste xD]
In statia de autobuz, imi "rasare" melodia..
In autobuz.. "Ma, oare ce o fi?! O_O"
Ora de sport "Asa.. NU-ti rupe gatu`.. Auzi, mai stii melodia aia pe care o aveai in cap in autobuz? O mai stii? Ia zi, stii ce e? :]]"
Ora de desen.. "Hmmm.. Hai, ca tre` s-o stiu!!"
Ora de istorie "Primul Razboi Mondial". Nicio urma de melodie :]]. *phew*
Pauza de dupa istorie.
"ASTA E, BA! =)). O stiu!"
Lavinia si Radu, cu care vorbeam.. "Ce stii?"
Eu: "Melodia pe care am avut-o in cap toata ziua! =)). Hate me de la Five Fingers Death Punch! =))"
Ei: "Aha. Si noi EXACT despre asta vorbeam :]"

Aveam in cap "It`s not enought, it`s not enough, it never was and never will be". Doar ca, din moment ce ascultasem "What have you done" inainte.. Creieru` meu a inlocuit cuvintele si.. Nu dadea o melodie nici de-a naibii :]]


P.S.: Here's "What Have You Done" by Within Temptation.
Ba nu.
Dau post separat
Later.
:]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu