duminică, 12 decembrie 2010

Aparentele inseala xDD.

Ia fiti atenti, doua... povesti? care mie una mi-au demonstrat cat de mult pot insela aparentele.

1)
Nu stiu ce faceam de nu am auzit tot, dar era o disputa intre doi colegi. Unul zicea ”E for, maaa”, celelalt ”Ba nu, from!”
Atunci am devenit atenta...
”Care-i faza?”
”Pai eu ii ziceam lu X ca e Bullet FOR My Valentine, nu FROM”.
”w8 a sec.! Sa nu-mi spui ca asculti! o.O”
”Ba da..”
”No way. Zi-mi cateva melodii”
Mi-a zis de Tears dont fall (pe care, culmea, eu o avusesem pe replay in dimineata respectiva), Hand of Blood si MULTE altele.

De ce aparentele inseala in povestea asta?
Pentru ca tipul care asculta BFMV (si cica si 3DG, Breakin Benjamin s.a.) putea lua linistit premiul de ”Tocilarul clasei”. Atat fizic cat si (credeam eu, acum nu mai sunt asa sigura) moral :)

Doi poveste:
Ieri la chitara/cor vin 3 persoane: Doua tipe si un tip.. El cu o chitara..
Profa: ”Tu esti incepator?”
El: ”Aproape :). Cam da.”
Eu am ”trait” cu impresia ca el e incepator...
Apoi, la chitara.. I-a luat unei colege electica si a inceput sa cante.
OMG, OMG! Deci daca n-a cantat toata Smells Like Teen Spirit, cam jumate din Nothing else matters.
Si cica ”Mda, el incepator”..

OK, acum plec, ca ma asteapta un film xD. Bb! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu