vineri, 17 decembrie 2010

Una/doua/una/doua/una/doua? Doua!

Azi au fost doua faze fainute xD
1:
Mergeam spre AFDP, sa sustinem [noi, corul scolii] un "spectacol" pentru fostii detinuti politici [AFDP= Asociatia Fostilor Detinuti Politici]...
Pe drumul de dus, cand veneam cu my BFF, ne-am intalnit cu un prieten de-al ei. Pe care eu nu-l cunosteam...
Ea: -Uite-l pe Stefan!
-Care Stefan? o.O
-El!
Si a venit un tip langa noi. Prietena mea:
-Buna!
El nu are timp sa spuna nimic, ca-i suna telefonul..
-Salut! Da, stai un pic, ca m-am intalnit cu o prietena. [Se uita la mine] Doua... [Inapoi la prietena mea] Una.. Doua... Una... Doua... Una... Doua? Doua!
Cat am putut rade! =))
A fost simpatic xD
Si a fost si de bun-simt, ca nu m-a ignorat complet :)
Cred ca am zis azi "Una/Doua" de 149 de ori, in "amintirea" fazei asteia xD

2:
Vorbeam pe drumul de intoarcere cu o alta tipa. Ea vorbea de fostul ei, Cristi..
Eu, la un moment dat: Umm.. Sa stii ca il cunosc si eu pe Cristi, deci nu trebiue sa dai atatea detalii
Ma rog, dupaia conversatia a fost gen "Il cunosti pe Cristi? Da. Ce, cum, unde,cand?" :-@.
Dar faza e ca vorbea de el.
Dupaia am "Intrat in rand" cu BFF... Si nu stiu cum a venit vorba, dar tot despre Cristi ce mai sus vorbeam xD
OK, trecand peste asta.. Am ajuns in statie... Si acolo ne intalnim cu...? Cristi! =))
Nu stiu de ce, dar mi-a ramas asta xD


Bun, si acum SIGUR nu a inteles nimeni nimic, dar ma rog xD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu