vineri, 17 decembrie 2010

Coincidence? o.0

Poate stiti, poate nu stiti, dar eu cant la chitara :)
Acum cateva minute incercam orice de la BFMV [pana cand m-am prins ca e din alt tuning si atunci am renuntat xD]
Mi-a zburat gandul la Metallica.. Am dar "search: Metallica"
Mi-a aparut dedesubt, sugestii, Fade to black si Unforgiven
M-am gandit sa cant Unforgiven, dar am zis ca nu-mi plac taburile, ca-s cam ciudate..
Si am inceput sa cand Fade to Black..
Cand sa incep, am dat refresh la rockfm.ro, sa vad ce melodii au mai difuzat
Si tocmai se difuza Unforgiven.
Inca se canta, cat scriu eu postul :)

Ce e si mai ciudat e ca acum vroiam sa-i dau "Publicare".
Si EXACT cand aveam cursorul pe buton, s-a terminat melodia o.0
Sunt eu ciudata sau cineva imi mai impartaseste feeling-ul ca azi am ceva ciudat?

Un comentariu:

  1. :))
    si eu m-am lovit de o gramada de coincidente in ultimul timp xD si,melodiile mele preferate de la Metallica sunt the unforgiven I si II:))

    RăspundețiȘtergere