joi, 2 decembrie 2010

But than again... why?

Am sesizat de curand (bine, am sezizat de ceva vreme, dar vroiam sa vad cum evloueaza ”starea” asta..) ca nu ma pot deschide asa de usor..

Fata de nimeni :-??

Ce mai buna prietena, careia ii spun totul, nu ii spun chiar totul.

Mamei, careia ii spun totul.. Ii spun doar strictul necesar.. Adica, atata timp cat nu e ceva nociv sau alt ceva...

Si azi am simtit nevoia sa spun ceva.

Sincer, am uitat ce...

Stii ce! N-o sa mint! N-am uitat... Dar uite ca nici pe blogul meu, unde nimeni nu stie cine sunt si ce-i cu mine, stie doar ce vreau eu sa stie, nu pot sa ma  exteriorizez, stiind ca, la un moment dat, cineva, nu eu, va citi asta.. Si ma simt ciudat stiind asta...

Insa nu inteleg de ce... Inainte eram sociabila, vesela si asa... Acum sunt retrasa si, cum am mai spus, mi-e mai greu sa ma exteriorizez.. Tind sa tin totul in mine...

Sper doar ca faptul ca am scris asta aici, pe blog, public, ma va ajuta pe viitor si va fi primul pas spre a putea vorbi mai usor cu ceilalti....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu