luni, 20 decembrie 2010

Teste pe net ^^

Mi-a dat o prietena un link [clotopel.ro] cu teste si am inceput sa fac in ele.. Culmea, unele mi-au dat bine xD
De exemplu:
Testul batonului de ciocolata.
Ai 5 imagini cu batoane de ciocolata, iar tu selectezi unul.
"Esti o persoana calda. Vrei sa pari o persoana dura, dar esti foarte sensibila. Ai o inima mare si te indragostesti repede. Tu crezi ca oamenii au numai lucruri bune de oferit."
"Ce secret ascunzi?"
6 imagini cu peisaje.
"Ascunzi faptul ca esti o persoana "magnetica". Ai puterea de a convinge si influenta oamenii. Ai potential de leader. Tine minte: ai mai multa putere asupra oamenilor decat crezi.". Asta imi spune bunicul meu ca-mi iese de la numerologie :-??
Bine, sunt inca 2 teste care mi-au iesit bine, dar nu le mai pun xd
Bye! >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu