marți, 28 decembrie 2010

Schiiiiiiiii ^^ ^^

Azi am fost la schiiiiii ^^
Desi stau destul de aprope de Poiana Brasov, de obicei merg in Predeal :). Stiu, kinda weird, dar asta e :).
Ma duc acolo pentru ca era o partie faina... Care azi am descoperit ca a devenit partie de sanie :(.
OK, trecand peste asta...
Am fost eu, maica-mea, taica-miu, verisoara mamei si sotul acesteia :). (5 insi xDD)
Eu si sotul verisoarei maica-mii (LOOOL) suntem singurii care schiem.. OK, si tata se mai urca ocazional pe schiuri, dar in principiu, nu :)
OK.. Deci eu si dl..
Primele doua ture, pe Clabucet, cu teleschiul...
Apoi a venit partea faina *smug*
Mersul cu telescaunul pana sus ^^.
Era ceva ceata, tunurile de zapada iti bateau in fata, dar pe langa asta, era super (bine, ceata NU e trecuta la ”naspa” =)).)
Desi drumul pe care ne-am dat de primele 2 dati a fost naspa- plin de pietre si de gheata, partia Cocosul a fost geniala =P”. Mda, era o protiune de vreo 30-40m cu pietre si gheata, dar in rest, era foarte tare xD.
OK.. Nu stiu ce-i cu postul asta, dar daca nu va e cu suparare, termin =)).
Cred ca l-am dat pe principiul ”Un bun blogger da un post in fiecarer zi” :)
OK, gonna finish :). Bye-bye :). Ttyl! Noapte buna si alea-alea xD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu