miercuri, 8 decembrie 2010

Cred, ba nu, sigur sunt bolnava!

Daca nu ma insel, am mentionat in postul ”Because I hate my schedule” ca miercurea am meditatii la matematica...
Azi nu am facut meditatii..
Anii trecuti ma bucuram..
Acum parca-mi pare rau.
Nu ca-mi pare rau de meditatii.. Adica.. De cand cu proful asta... (Faza: mi-a dat meditatoarea un subiect de teza nationala de a 7a.. Mi-a zis ca ”Daca la asta iei 10, pe subiectul asta, la Romeo -proful- iei 7-8).. Mi-e o frica de crap... Adica.. Teza e 25% din medie.. EU oricum am 8 deja.. (or anii trecuti aveam 10, deci se vede ca proful e mai ciudat).. Si nu vreau s-o belesc T.T. Trebiue sa iau nota mare! :((. Dar la geometrie-s bataaa! Algerba mai e cum mai e, ca la aia am greseli de neatintie, worst case scenario.. Dar la geome... T_T.
Ok, m-am plans, acum plec de la laptopul maica-mii, ca poate are nevoie de el xDD
Bye si urati-mi succes!! (-_-) (T_T) (x.x) (o.0)

Un comentariu: