duminică, 5 septembrie 2010

Acu' .

Copy-paste de pe blogu' lu' Alexnadra [Intrebarile :-j] care a dat copy-paste de pe blogu' lu' Kenny XD

Mood: Sleepy si nu prea XD
Locaţie: In pat, LOL
Mănânc: Rabdari prajite
Beau: 7Up :>
Sunt îmbrăcată în: pantaloni de pijama si un maieu alb :))
Ascult: Nimic... NIMIC?! :O. Ce urat din partea mea [-(. Tre' sa-mi fac un playlist [-(
Privesc: Ce scriu
Status mess: Film. :-$ [Bine, filmul s-a terminat acu' 5 minute :))]
Vorbesc pe mess cu: Nimeni :(
Citesc: Exact ce scriu :))
Mă gândesc la: Ce intrebare e si asta?! Voi stiti ca dupa doispe' noaptea, eu nu gandesc >:P [E 2:48 am]
Dating: Acum..cu nimeni :)
Doresc: Multe :)) :x
Iubesc pe: Doua puncte cratima si doua semne de intrebare ;)
Nervoasă pe: Film, ca s-a terminat prea repede [-(
Urăsc pe: : Nobody o:). Not just yet :))
Îmi lipseşte: Idem punctul "Iubesc pe:"
Abia aştept să: Se faca 5 am, sa ma culc :)). Pana atunci nu mi-e somn =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu